Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Shone

#26 Bus Plus

2012-02-01 23:43

A šta ako na posao putujemo sa članovima porodice, prijateljima? jel to znači da ćemo onda više vremena provoditi zajedno??
Shone

#27 Bus Plus

2012-02-01 23:48

Nije to loša stvar što će oni voditi evidenciju o ulasku u atobuse. Koliko pute se desi da nekom starijem građaninu pozli pa ga na pola vožnje odvedu u urgentni. Ovako mogu da nađu gde je poslednje bio, odnosno ako se vozio busom gde je ušao, a onda da pitaju dalje sta se desilo.
U slučaju tuča i tih čuda, uvek se ima dokaz da li je neko bio u busu ili ne.

Gost

#28

2012-02-01 23:50

mislim da je ovo strašno.Bilo bi mi drago da bar jednom budemo solidarni i da nikako ne popustimo.Ovo je i naš grad.Zašto nas niko ništa nije pitao.Ako se već vozimo u krševima ne moramo da prihvatimo ovakav nonsens.Šta če njima podatak nas "personalizovanih"kuda se krećemo.Još nam samo fali da pre ulaska u bus duvamo da li smo nešto popili.

#29 Re:

2012-02-02 00:00

#28: - mislim da je ovo strašno.Bilo bi mi drago da bar jednom budemo solidarni i da nikako ne popustimo.Ovo je i naš grad.Zašto nas niko ništa nije pitao.Ako se već vozimo u krševima ne moramo da prihvatimo ovakav nonsens.Šta če njima podatak nas "personalizovanih"kuda se krećemo.Još nam samo fali da pre ulaska u bus duvamo da li smo nešto popili.

Nema razloga da popustimo, ovo radimo za dobro svih nas, a ne protiv nekoga. Lično sam za svaku promenu na bolje i smatram da je BusPlus korak unapred, ali naš glas mora da se čuje kako bi se sistem unapredio i prilagodio nama korisnicima. Zamislite da sutra neko donese odredbu da ulicom možemo da hodamo samo ako smo bosi, da li bismo to prihvatili zdravo za gotovo.


#30 Re: Bus Plus

2012-02-02 00:07

#26: Shone - Bus Plus A šta ako na posao putujemo sa članovima porodice, prijateljima? jel to znači da ćemo onda više vremena provoditi zajedno??

Da, i to mnogo više nego kada smo se vozili zajedno sa sistemom bez validacije mesečnih karata. Taman tih dodatnih minut-dva-tri na svakoj stanici, pa puta broj stanica...


Gost

#31

2012-02-02 00:21

Stop BUS plusu!

Gost

#32

2012-02-02 00:49

strasno je i pomisliti koliko ova vlast ne misli na narod od koga ista ta vlast zivi,,dosta putujem poslom po Evropi,ovakav sistem negde ni u jednom vecem gradu ne postoji..bilo je pokusaja uvodjenja u Hrvatskoj pa se odustalo..zalosno i ironicno je gledati kako se od ovog napacenog naroda i poslednji dinar uzima zarad necije alavosti,pre neki dan sam pevao u skupstini grad ,,zalosno je koliko je celokupno vodjstvo ovog grad nepismeno i nekulturno na celu sa samim gradonacelnikom...ocigledno da je ovo samo pokazatelj da mladi ljudi treba da odu i iz ove zemlje,dok se drugi nakupe i nakradu... sta ce ostati za mlada pokoljenja...

Gost

#33

2012-02-02 01:29

Da li su oni normalni da zbog neke statistike mogu da prate ceo Beograd? Ja sam prvi za tehnoloska poboljsavanja ali ovo je bezobrazluk!!! Ne nosim vise ni jednu kartu, jer koristim dva prevoza i ne mogu da placam 5200 mesecno. Sramota, cija je ta firma Apex zapitajte se, proverite je na APR.GOV.RS.

Gost

#34 Re:

2012-02-02 01:32

#12: Стефан -

Bravo, pa valjda su autobusi tu da nas prevoze a ne oni krsevi u kojima ne moze da se dise ! Za to nema para. KOLIKO SU KUPILI AUTOBUSA U POSLEDNJIH 10 ZLATNIH GODINA, A DA NISU DONACIJA? ZAPITAJTE SE! A sad za sve ove aparate turske firme ima para?


Gost

#35

2012-02-02 02:38

Strasno sta njima sve nece pasti na pamet
Ivan Ivanović
Gost

#36

2012-02-02 03:47

mene brige, ja se vozim keš taksijom


Gost

#37

2012-02-02 09:52

Hval za ovo, ovo podrzavam apsolutno i molim vas da ne odustanete.Zelim da budem deo tima koji ce se izboriti za ovo, i volela bih da aktivno ucestvujem u svemu sto cete preduzimati.necu da pricam o svim neprijatnostima kroz koje i ja prolazim, mogu samo da kazem da ne pristajem na ovo.
ljiljana

#38 Re: Bus Plus

2012-02-02 09:54

#26: Shone - Bus Plus 

 Ne, to znaci da ce svi oni sa vama placati ovaj Bus plus, i da ce ta fantomska firma imati nepredvidjenu dobit, odn neplaniranu zaradu


#39 Re:

2012-02-02 10:29

#37: - Hval za ovo, ovo podrzavam apsolutno i molim vas da ne odustanete.Zelim da budem deo tima koji ce se izboriti za ovo, i volela bih da aktivno ucestvujem u svemu sto cete preduzimati.necu da pricam o svim neprijatnostima kroz koje i ja prolazim, mogu samo da kazem da ne pristajem na ovo.

Ne postoji tim, a ujedno smo svi deo tima. Naša ideja nije da se borimo protiv gradskih vlasti i Bus Plusa već protiv ove nerazumne odluke koja će nas ometati u svakodnevnom životu. Svaka podrška je dobrodošla, obavestite prijatelje, kolege, poznanike o ovoj akciji, postavite na facebook... Što više ljudi sazna i priključi se, veće su šanse za uspeh a sigurni smo da će svakim danom biti sve više nezadovoljnih sugrađana koji ne znaju da njihov glas može da se čuje.


Gost

#40

2012-02-02 11:03

Teror koji se ne treba tolerisati!

Gost

#41

2012-02-02 11:54

Gubljenje vremena i nepotrebnog zadržavanja građana.
Lica u radnom odnosu imaju plaćenu mesečnu pretplatu i ne vidim potrebu da moraju da validiraju svoju karticu.

Gost

#42

2012-02-02 11:59

Praćenje ili ograničavanje slobode kretanja je jedan od najvećih strahova savremenog čoveka :)

Gost

#43

2012-02-02 12:03

MALTRETIRATI NAROD ZBOG IZVEŠTAJA I STATISTIKE,NEMAM REČI.
NEKA NAŠ GRADONAČELNIK UĐE U AUTOBUS U VREME KADA LJUDI IDU NA POSAO A DJACI U ŠKOLU PA NEK PONIŠTI KARTU

Gost

#44

2012-02-02 12:05

Pod hitno ukidanje odluke o čekiranju mesečnih pretplatnih karata.

Gost

#45 Re: Re: Bus Plus

2012-02-02 12:30

#38: ljiljana - Re: Bus Plus

Kako misliš da je zarada neplanirana? 
Pa ko bi pravio firmu a da ne planira zaradu???


Gost

#46

2012-02-02 12:51

nece dize od 6-9 meseci ovaj bus kradikus...

Gost

#47

2012-02-02 12:51

uz tekst peticije bih dodala i predlog za koriscenje pojedinacnih karata da sada imaju mogucnost da omoguce vazenje jedne karte bar 1h, uvedu dnevne karte, blok karte koje su jeftinije nego pojedinacna cena od 60din.

Gost

#48

2012-02-02 12:55

Zna se ko donosi ovako tupave odluke i ko ce skinuti kajmak. Ovo je jos jedno organizovana pljacka Beogradjana.

"BUSPLUS KARTA" -....ISTINA...........


“Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema. Konzorcijum čine firme "Apex Solution Technology" d.o.o i "...Lanus" iz Beograda, i "Kent Kart" iz Istanbula. Sa druge strane, praćenje i upravljanje vozilima javnog prevoza obavljaće radnici Direkcije za javni prevoz. „

„Veljko Vlahović, menadžer sistema "Bus plus", rekao je da će se nove karte očitavati na "validatorima" koji se trenutno ugrađuju u sva vozila i služe za kontrolu i naplatu beskontaktnih kartica. Putnici će se prilikom ulaska u autobus "čekirati", tako što će približiti karticu na dva ili tri centimetra od uređaja, a ceo proces će, kao i do sada, kontrolisati kontrolori i komunalni policajci.“

Само пар информација о фирмама иза овог пројекта:

Apex Solution Technology д.о.о. , Београд, основано 24.03.2009 (очигледно само ради учествовања у овом пројекту).

Директор Вељко Влаховић (рођен 1981.) Шта је овог врло младог човека квалификовало да буде вођа тако великог пројекта и у чије руке град Београд и Ђилас стављају десетине милиона евра прихода и судбину стотине хињада путника можда би остала мистерија да није тврдње да је он син бившег министра за приватизацију Влаховића (из које оно странке он беше?). Иначе бивши министар је човек са више кривичних пријава. Такође познат је по изјави у Скупштини да приватизација неће повећати незапосленост као и по томе да је мимо закона омогућио странцима да дођу у посед нашег пољопривредног земљишта.

Капитал у том новом предузећу је 500 евра (Кенткарт из Турске 50, и словима: ПЕДЕСЕТ!!! евра и Ланус д.о.о. из Београда 450 евра.

На капиталу постоје 3 залоге (два пута је заложено 100% капитала, а једном је Ланус заложио свој део од 90%). Све залоге су по основу кредита и то од Erste GCIB Finance I B.V. FRED, Холандија на 2,2 милиона евра, ERSTE BANK AD NOVI SAD на 116.176,24 евра и ERSTE BANK AD NOVI SAD на 50.000.000,00 динара. Она прва два доспевају у року од 2,5 године, а овај динарски 14.01.2012. Делује прилично чудно да банка прихвати као залогу тако небитан износ капитала (над којим већ постоје друге залоге!) па сам потпуно сигуран да су овде у игри као залога будуће наплате од продаје карата. Интересантно би било видети ове уговоре.
"Lanus" д.о.о., Београд, основано 2007

Специјалозовано за е-допуне али без искуства у пројектима јавног саобраћаја. Капитал такође само 500 евра мада са приходима од око 7 млд.динара годишње. Власници 4 физичка лица и једно ...правно (са једним власником физичким лицем).

Мирослав Петровић 85 евра

Иван Букелић 135 евра

Војислав Крстић 25 евра

Александар Ђорђевић 85 евра
PREDUZEĆE ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I USLUGE WP TIM SISTEM DOO BEOGRAD 170 евра (власник Зоран Миловановић)

KentKart из Турске

Специјализовано за смарт картице и праћење возила у јавном саобраћају. Међутим јасно је из инфромација са њиховог сајта да је то регионално предузеће орјентисано на Турску и Блиски Исток са мало пројеката у Европи http://www.kentkart.com/en/Basinda_Kentkart.aspx.

Тренутно раде на 12 турских и 6 међународних пројеката (мада још није на списку укључен Београд). Ови међународни су http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx

Скопље, Македонија

Аман, Јордан

Алепо, Сирија

Доха, Катар

Tczew, Поњска (120 хиљ. sтановника)
Призрен (KOSOVO REPUBLIC) Потпуно је узалудно коментарисати зашто Београд сарађује са овом фирмом која отворено не поштује наш територијални интегритет и суверенитет.

Лично мислим да ово није сјајно друштво за Београд који „хрли ка Европи“ али нека то остане само моје мишљење.

Остаје потпуна конфузија чији је ово пројекат. Обратите пажњу да се директор приватне фирме "Apex", Вељко Влаховић представља и као менаџер БусПлус система који би требало да је градски. Или можда није.
Још нешто јако битно, а на шта нико није обратио пажљу. „Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema „. Једноставн...о ово нема више никаве везе са ГСП . Карте продаје и путнике контролише приватна дружина физичких лица! Тачније њих 6 (Вељко Влаховић, Мирослав Петровић, Иван Букелић,Војислав Крстић, Александар Ђорђевић и Зоран Миловановић). Наравно уз асистенцију комуналне полиције коју сви плаћамо. Дакле приватна лица убирају профит, а ми им помажемо тако што плаћамо комуналнце.

Да се вратим на терен горе поменутих залога. Оно што у најгорој варијанти може да се деси је да наплату карата преузму повериоци овог „конзорцијума“ па да је онда продају неком трећем. Оно што мало људи зна је да наплату карата у Бечу не врши предузеће градског саобраћаја, као што јадне Бечлије мисле, већ једна америчка фирма којој је то право продато.

Да је ово једна цела ујдурма како би се из ГСП извукло оно најпрофитабилније (продаја карата) ево и информације из самог ГСП. Део шалтер сале је уступљен да не кажем дат фирми "Apex" да врши продају карата, а ГСП је „изнајмио“, читај наредио, својим запосленима да раде за њу јер та фирма нема ни најосновније капацитете за тако велики пројекат. Цела служба продаје ГСП иде на добош од којих ће многима „великодушно“ бити понуђено да пређу у Apex (у отпицају је цифра од 25.000 динара нето плате). Цео систем је потпуно нестабилан, и често пада. Према прелиминарним инфромацијама ако се настави овим темпом неће успети.

#49 Re:

2012-02-02 13:01

#47: - uz tekst peticije bih dodala i predlog za koriscenje pojedinacnih karata da sada imaju mogucnost da omoguce vazenje jedne karte bar 1h, uvedu dnevne karte, blok karte koje su jeftinije nego pojedinacna cena od 60din.

U potpunosti se slažem. Ukoliko istrajemo u ovoj akciji i izborimo se da se i mi pitamo, onda će sigurno i ovakvi predlozi dobiti na značaju kod onih koji odlučuju.


Gost

#50

2012-02-02 13:55

Podržavam ovu peticiju i nadam se da ćemo uspeti da se izborimo za malo dostojanstva.