UKIDANJE DUPLOG TEHNICKOG PREGLEDA ZA VOZILA STARIJA OD 15 god

Komentari

#11001

To je vec stvarno sramota za drzavu .

(Becej, 2018-05-13)

#11003

Potpisujem iz razloga jer smo vec dovoljno platili sve

(Krupanj, 2018-05-13)

#11004

Pljiujem na vladajuću stranku Lopovluk

(Pecinci, 2018-05-13)

#11006

...zato sto je to jedna obicna pljacka naroda koji jedva prezivljava.

(Sremska Mitrovica, 2018-05-13)

#11007

Nije u skladu sa finansijskom situacijom vecine gradjana u Srbiji.
Ako je dupli tehnicki bolje i sigurnije resenje za vozace,onda ukinite registraciju za vozila starija od 15 godina,neka samo rade tehnicki pregled i plate taksu za puteve po kojima voze.

(Jagodina, 2018-05-13)

#11008

Zato sto 70% nas ima auto stariji od 15 godina i nismo u mogućnosti da se izlazemo dodatnim troskovima,jer su nam plate male...

(Ruma, 2018-05-13)

#11010

Zato sto je to pljacka gradjana

(Cajetina, 2018-05-13)

#11015

Zato sto je suvise nameta,a jednom godisnje,uz registraciju je sasvim dovoljno i opravdano.

(Beograd, 2018-05-13)

#11016

Nema slično u bliže i daljem okruženju. Udar na džepove građana. Da građani imaju mogućnosti bolje zarade, kupovali bi i mlađe automobile ili nove.

(Beograd, 2018-05-13)

#11017

Sa ovim platama nemožemo da platimo jednu,kamoli dve.Da je bolji standar svi bi vozili novi auto.

(Mionica, 2018-05-13)

#11018

Bespotrebno izlaganje trošku i ovako osiromašenog naroda.Svi bi mi voleli da vozimo nova i skupocena vozila, ali na žalost to je privilegija malog broja ljudi.

(Smederevo, 2018-05-13)

#11020

Становништво у Србији је сувише сиромашно да би могло да испрати хир неког бирократе, којем се чини да би тим прегледима на 6 месеци повећао безбедност на путевима. Боље обратити пажњу на уређивање опасних раскрсница и кажњавање бахатих (не само возача), а регистрација возила мора остати социјална категорија.

(Земун, 2018-05-13)

#11021

Tehnički pregled dva puta godišnje nema smisla.
Da imam para sigurno bih vozio mladji auto.
Prosek starosti automobila u Srbiji je 16 godina.
Jos jedna stvar koja ce se vrednovati na tehnickom je i korozija oko tockova i rubova a ne samo kocioni sistem soferka itd...

(Beograd, 2018-05-13)

#11027

Zato sto mi je to struka i mišljenja sam da to neće povećati bezbednost saobraćaja

(Trstenik, 2018-05-13)

#11033

Finansiska situacija

(Kucura, Vrbas, 2018-05-13)

#11034

Nistu ukinuli teh. Pregled za nova vozila kao svuda u Evropi.

(Despotovac, 2018-05-13)

#11035

Mislim da je to udar, na dzep siromasnijeg dela drustva i jos jedan od nepotrebnih nameta, da bi se drzava finansirala.

(Beograd, 2018-05-13)

#11036

Ovo ne doprinosi povecanju bezbednosti saobracaja

(Pancevo, 2018-05-13)

#11037

Zato sto je to najveca glupost koju ova lopovska vlast moze da izmisli ,da svoj narod izreketira umesto da im pomogne da dodju do novih automobila rastom standarda!

(Mladenovac, 2018-05-13)

#11038

Debilno to sto hoce, samo pare hoce od gradjana. Da imam pare vozio bih noviji auto

(Beograd, 2018-05-13)

#11039

Potpisujem jer smatram da ljudi nemaju para ni za punoletan auto a kanoki sad i za jos jedan tehnici. Na bedu udarate sankcije. Sramota.

(Pozarevac, 2018-05-13)

#11041

Jel treba pitati ...sto?

(Beograd, 2018-05-13)

#11045

Zbog toga sto naše plate u Srbiji nisu velike a nasa vozila su starija od 15 godina i nezelim da mi otimaju pare na taj način.Podignite plate u Srbiji da kupio nova vozila pa mozemo onda ici u korak sa svim...

(Novi SAD, 2018-05-13)

#11046

Da imam para vozio bi 2018 godiste

(Arilje, 2018-05-13)

#11051

Mislim da je previse za vozace da placaju dva puta tehnicki

(Pecinci, 2018-05-13)

#11052

Аутомобилима преко 15 треба укинути преглед броја шасије и мотора због старости. Али би зато исти морали бити 100% исправни на техничком прегледу.

(Футог, 2018-05-13)

#11056

Jednostavno nisam umogucnosti i nikad necu biti da vozim nista mladje.Jel to znači da ni ne trebam voziti ništa iako imam bolesnu i polupokretnu majku,sina teškog asmaticara itd.Nisam ni ja gadljiv na novija vozila ali sam svestan svojih mogućnosti,nažalost !

(Beograd, 2018-05-13)

#11057

Nije realno!

(Vrnjacka Banja, 2018-05-13)

#11058

Kod nas su porezi i nameti Evropski a plate Afrićke. Ni jedna država ne može da se održi samo povećanjem nameta pa ni Srbija i ako smo mi na sve navikli. Predlažem da umesto što se mučite da smišljate nove dažbine, potražite malo po arhivi. Vratite Turske namete: žvakalicu, odarinu i slično. To je u Turskoj funkcionisalo pa možda će i nama da bude bolje

(Negotin, 2018-05-13)

#11062

Imam auto stariji od 15godina,da imam para za bacanje i da sam u mogućnosti kupio bih mladji auto. Ali nemam, jer radim za minimalac, iz razloga sto je drzava dozvolila inostranim firmama da nas iskoriscavaju do maksimuma za bednih 30 000....

(Jagodina, 2018-05-13)

#11063

Nisam u mogucnosti da placam tehnicki dva puta

(Jagodina, 2018-05-13)

#11064

Nemam dovoljno para za dva tehnicka pregleda

(Leskovac, 2018-05-13)

#11065

Potpisujem zato sto smatram da nema potrebe da se radi dva puta godisnje. Bolje jednom ali kvalitetno pregledano!!!

(Nis, 2018-05-13)

#11066

Dosta bre više krađe od naroda. Prvo Nemačke plate pa odna Nemački neameti.

(Batočina, 2018-05-13)

#11068

Zato sto je budzet gradjana i ovako premali a ljudi nemaju sredstava da kupe nov auto a i jos to da rade tehnicki 2 puta godisnje

(Smederevo, 2018-05-13)

#11069

Najkraće rečeno, zato što lopovima ne treba dati da nas prave kretenima.

(Beograd, 2018-05-13)

#11071

Zato sto ni u jednoj drzavi na svetu ne postoji dupli teh.pregled osim u nasoj zemlji,i ne zelim da placam i punim dzepove drzavi koja nam i ovako godinama smanjuje penzije i plate koje su posteno zaradjene. Tacka!

(Požarevac, 2018-05-13)

#11074

Zato što je nakaradna i direktno pogadja ovaj siromašan narod.

(Leskovac, 2018-05-13)

#11075

Nema nikakvog smisla sem da se uzimaju pare naknadno ,ni mi ne volimo sto vozimo automobile starije od 15 god. Pa da se to gleda kao luksuz i placa vise .Lepo vi svima nama koji vozimo starije automobile povecajtw platu da bude kao recimo poslanicka i problem resen ...ili nam poklonite kad vec toliko brinete za bezbednost! Ovako je ovo cista iznuda jer sigurno je da za novije automobile nemamo para a 'stare'moramo voziti ...necu imati nista protiv da vam dam stari za novi al istog proizvodjaca sa budu. Bitno da drzava gleda sve ostalo kako se radi po drugim drzavama samo ne vidi standard gradjana i plate ovde i tamo ?! Kad nam plate i standard budu isti onda moze i sve ostalo.

(Kruševac, 2018-05-13)

#11076

Da imamo para vozili bi nova vozila, umesto od onih koji imaju para i voze nove automobile da se uzimaju pare, oni od nas uzimaju koji vozimo stara vozila, koji jedva krpimo kraj s' krajem, sramota.

(Kovin, 2018-05-13)

#11077

Zato sto nismo dostigli materijalni nivo evropske unije da bi mislili u tom pravcu. U prevodu nemamo para, i nevozimo mi stara kola zato sto volimo, i ko mi to garantuje da su vozila novijeg godista koja su pravljena da traju do isteka garancije bolja i pouzdanija od nasih starih lesinara

(Novi sad, 2018-05-13)

#11081

Bezobrazluk, pljačkanje naroda zavijeno u zakonsku formu!

(Pirot, 2018-05-13)

#11082

Potpisujem zato sto je ovo jos jedna pljacka drzavnih vlasti kako bi popunili svoje dzepove. Navodim da sam jedan od onih koji nisu u mogucnosti da sebi priuste mladji auto a za ovaj koji trenutno posedujem nemam sredstava da dva puta izlazem tehnickom pregledu.

(Aleksandrovac, 2018-05-13)

#11084

Nije potreban dupli tehnicki pregled za moje vozilo

(Vranje, 2018-05-13)

#11085

Zato sto takve automobole voze oni sa plitkim budzetom , sto je jos jedan namet na sirotinju . Sem toga takvi automobili procentualno najmanje saobracajki prouzrokuju , ako ja to cilj . To rade mocne masine livatora i usijanih tatinih sinova ...

(Svrljig, 2018-05-13)

#11087

Većina građana ove jadne zemlje, da bi registrovali auto, uzimaju neki od kredita (adm zabrana, čekovi i sl.), pa sada još i ovaj namet...neviđena sramota i bruka za vladajuće koji sigurno svoja kola ne registruju putem kredita na rate.

(Niš, 2018-05-13)

#11088

Zato sto je zivotni standard u Srbiji jako los i nova pravila o dvostrukom tehnickom pregledu bi predstavljao tezak udarac za dzep nasih vozaca koji velikom vecinom voze automobile starije od 15 god.

(Sombor, 2018-05-13)

#11089

zato što nisam za ovo dao svoj glas,
i od glasa mene i mojih više nema ako ne prestane SAMO UZIMANJE..
NEDAM BRE ,IMA DA GA ZAPALIM PRED SKUPŠTINOM

(Barič, 2018-05-13)

#11093

Zato sto smo mi siromasna zemlja,jos samo vazduh da nam naplacujete sto disemo... Ako vec hocete evropske standarde dajte nam i evropske plate.

(Trstenik, 2018-05-13)

#11095

Nepodnosljivo

(Jagodina, 2018-05-13)

#11101

Pa u kojoj se to državi tehnički pregled radi dva puta u jednoj godini. Znači vlast hoće da nas jos oglobi. Dokle više da plaćamo i od čega bre? Molim vlast da na ovakav način ne radi u "našu korist" nas obične "sirotinje raje". Ako ne mogu ili neće da nam pomognu, onda nemoj da nam odmažu jer to bi nam bila još veća pomoć!

(Kraljevo, 2018-05-13)

#11102

Sto je to pederisanje i najveca glupost a i dobar nacin sirotinji uzimati pare

(Mladenovac, 2018-05-13)

#11104

Zato sto je sve to izmisljanje i uzimanje para od nas...

(Cacak, 2018-05-13)

#11105

Zato sto vlasto drzsci ne znaju kako drugacije da uzmu pare od naroda.

(Sabac, 2018-05-13)

#11107

Zakon je već regulisao obavezu učesnika u saobraćaju, uključujući i bezbednost vozila. Dupli tehnički samo je nepotreban namet.

(Beograd, 2018-05-13)

#11108

Ne vozim ja auto staro 15 god.zato sto hocu, vec zato sto ne mogu mladji da kupim!

(Temerin, 2018-05-13)

#11114

smatram da je ovo jos jedna u nizu pljacki i da nece doprineti boljoj situacijiu saobracaju

(beograd, 2018-05-13)

#11115

Niko u EU nema tehnicki pregled dva puta godisnje. Takodje, registracija se placa samo jednom, a ne svake godine kao kod nas. Shodno ovoj logici trebalo bi svake godine da se upisujemo u maticnu knjigu rodjenih.

(Beograd, 2018-05-13)

#11120

Zato sto je to previse, dovoljno je jednom godisnje!

(Arilje, 2018-05-13)

#11121

Protiv sam duplog tehnickog pregleda za vozila starija od 15 godina,bezpotrebno...

(Sombor, 2018-05-13)

#11124

zato što zakone u ovoj zemlji donose članovi SNS-a koji nemaju pameti ni mozga već im je u glavi samo punjenje svojih džepova od ovog glupog naroda koji samo ćuti...

(valjevo, 2018-05-13)

#11126

Smatram da to neće povećati bezbednost u saobraćaju
već samo isprazniti već prazne džepove. A saobraćajne nesreće izazivaju ovi sa novim besnim vozilima što pored nas proleću 150 km na sat! Bolje da uvedete utvrđivaje porekla novca za sve vlasnike vozila čija vrednost prelazi 35 000 eura!

(Čačak, 2018-05-13)

#11129

Sirotinji se oduzima pravo da ima svoj auto! Jesmo li to mi prestigli Evropu?

(Nis, 2018-05-13)

#11130

Potpisujem zato sto drzava na ovaj nacin otima novac od ovaj napacen narod

(Jagodina, 2018-05-13)

#11138

Zato što jedva imam novca da životarim(svinjarim),a kamoli da živim.

(Lazarevac, 2018-05-13)

#11139

Зато што највећи број незгода не долази због техничке (не)исправноси возила, већ због: употребе алкохола и дрога, лоших путева коришћења мобилног, бахате вожње од стране маминих и татиних синова...

(Ниш, 2018-05-13)

#11140

Potpisujem zato sto je to udar na budzet gradjana

(Vlasotince, 2018-05-13)

#11142

Lopovluk udri po sirotinji ali ako se pokaze da je auto ispravan treba onda da bude gratis i snimak tehnickog treba da dobije i vlasnik vozila

(Beograd, 2018-05-13)

#11143

Nemam novca i vremena

(Arandjelovac, 2018-05-13)

#11144

sve je navedeno u tekstu,isti podrzavam.

(nis, 2018-05-13)

#11145

Ovo je glupost

(Beograd, 2018-05-13)

#11147

Ovo pogadja samo sirotinju kojoj Vlada RS ne daje nikakve povlastice za kupovinu vozila mladjih od 15 godina.

(Kragujevac, 2018-05-13)

#11148

U ovoj državi, inače, sve "super" funkcioniše, pa još ovo da uredimo i bićemo "Švajcarska". Korupcija i kriminal "cvetaju" na sve strane: pravosuđe, policija, zdravstvo, prosveta, državna uprava i lokalna samouprava ... "mrtva trka" ko je najgori. Taj Komitet za bezbednost u saobraćaju je i izmišljen samo da se "namiču" pare u državni budžet i razno-raznim lobijima uvoznika automobila, auto-delova, servisima, osigurivačima, sad tehničkim pregledima ... a sve to, naravno, na račun građana Srbije i to onih iz nižih društvenih slojeva. Bezbednost u saobraćaju se razno-raznim tzv. merama poboljšala samo u nameštenim anketama i statistikama. U stvarnosti je sve gore-i-gore. A običan narod je "odran". Ne znam kako to sitna korozija utiče na bezbednost u saobraćaju, kako dupli tehnički pomaže u tome... Pa kad je auto ispravan on je ispravan - ne samo pola godine. U pitanju je samo ponovo uzimanje para od ovog bednog naroda. Seti li se neko neke mere, a da to ne košta građane, da možda nešto subvencioniše iz tog budžeta za taj famozni Komitet. Što se tiče članova tog Komiteta, da nije reč o Srbiji, tužilaštvo i policija bi imali "pune ruke posla", jer su izuzetno sumnjivi da su korumpirani. Ne želim da demotivišem potpisnike ove peticije, ali ovo če im "proći". Prolazile su ovde i gluplje i gore stvari. Neverovatno je (sad saznadoh) a nešto što ne zna većina građana Srbije: u Srbiji postoji i Agencija i Komitet za bezbednost u saobraćaju. Šta rade jedni a šta drugi, verovatno, ne znaju ni oni sami. Samo "jaši" ...

(Kruševac, 2018-05-13)

#11149

Zato sto smo jedina drzava na svetu gde se do sad radio tehnicki pregled 1 godisnje a sad treba i dva puta sto nepogledamo zapad koliko Tiv vazi tj tehnicki pregled

(Krusevac, 2018-05-13)

#11150

Se ne slažem sa novim zakonom

(Vršac, 2018-05-13)

#11152

Dovoljan je jedan tehnički pregled vozila.

(Velika Plana, 2018-05-13)

#11158

Potpisujem zato sto to nema nikakve veze sa realnom situacijom u Srbiji i smatram da se sa tom odlukom nece nista postici i da ce samo jadan narod ispastati finansijski i vremenski a samim tim ce biti samo jos jadniji a nikako bezbedniji.

(Beocin, 2018-05-13)

#11159

Potpisujem zato sto je moj auto star 16 godina i nemam para da kupim noviji.

(Kragujevac, 2018-05-13)

#11161

Zar je potrebno komentarisati nesto sto je van svake pameti...

(Pancevo, 2018-05-13)

#11165

U našoj zemlji pošten čovek nije u mogućnosti da zaradi i kupi nov auto

(Beograd, 2018-05-13)

#11167

Nemam novca

(Krusevac, 2018-05-13)

#11170

Nigde u svetu nema duplog tehnickog! GLUPOST

(zabari, 2018-05-13)

#11172

To je samo jos jedan od nacina da se samo otmu pare od gradjana..mi da imamo novac sigurno ne bi ni vozili ove stare automobile .Jednom godisnje kad je registracija uraditi tehnicki je sasvim dovoljano a organi reda ako imaju neke sumnje uvek svakog mogu poslati na vanredan tehnicki ...

(Arandjelovac, 2018-05-13)

#11174

Protiv ovog nebuloznog zakona

(Jagodina, 2018-05-13)

#11176

Jer mislim da to nema smisla raditi dvaput godisnje i da je to cisto otimanje novca od gradjanja.

(Beograd, 2018-05-13)

#11177

smo za mnogo stvari prvi u svetu, ne moramo i za ovo

(kursumlija, 2018-05-13)

#11179

Besmisleno je slati bilo koje auto dva puta godisnje na tehnicki pregled.

(Subotica, 2018-05-13)

#11180

Zato sto je cista glupost. U prevodu , legalno otimanje para.

(Zmajevo, 2018-05-13)

#11181

Nemamo mogucnost ni uslove za nove automobile .

(Temerin, 2018-05-13)

#11182

Mislim da i ako bude drugi teh.pregled da on treba da bude besplatan,

(Beograd, 2018-05-13)

#11186

Ovo je cist lopovluk

(Kragujevac, 2018-05-13)

#11187

Zato sto zakon diskriminise vozace automobila starijih od 15god.

(Šimanovci, 2018-05-13)

#11188

Samo jos jedan dodatni namet ljudima koji ne mogu da sebi i svojoj porodici obezbede bolje prevozno sredstvo. Definitivno mora da se obezbedi veca bezbednost u saobracaju time sto ce se na automobilima vrsiti kompletan i detaljan tehnicki pregled, a ne neki fiktivni pregled radi produzenja registracije, ali ovo sigurno nije pravi nacin da se to i sprovede. Jedan kvalitetan tehnicki pregled potpuno je dovoljan. Po mom misljenju daleko je veci problem za bezbednost divljanje i bahatost onih koji voze nova i preskupa vozila.

(Beograd, 2018-05-13)

#11190

Trebao bi prvo da se poboljsa standard drzavljana Srbije. Neka prestanu sa partijskim zaposljavanjem prvenstveno po javnim ustanovama. Ovaj zakon je usmeren ka onim drzavljanima koji i onako jedva sastavljaju kraj sa krajem.

(Bojnik, 2018-05-13)

#11191

Већина нас нема новца да вози нешто новије, а "њима" поручујем да сиђу мало у народ и да завире у " тањире и ормане", погледају нам куће, а о зарадама и да не причамо.

(Борча, 2018-05-13)

#11193

Potpisujem zato što zakon nema smisla. Povećava se namet ljudima, a sigurno će trećina vozila da se baci u smeće. Moj auto je tehnički ispravan, sve što treba mu održavam, ali nisam Bog da mu zaustavim koroziju. Oni koji su doneli zakon i koji ga podržavaju sigurno nemaju problem sa novcem da kupe novi auto, kao što ima velika većina građana Srbije.

(Leskovac, 2018-05-13)

#11194

Jer nije ok

(Jagodina, 2018-05-13)

#11196

Čega se pametan pošalji.. onaj drugi se hvali...prvo autoput i prosečna brzina i to PRVI u Evropi....sada I ova glupost od nekoliko pametnkakovića...otimačina ionako osiromašenog naroda.

(Augsburg, 2018-05-13)

#11198

Ne slazem se sa novim zakonom i raznim izmisljotinama kako bi se ovom jadnom narodu izbilo sto vise novca iz dzepa....!!!

(Nova Pazova, 2018-05-13)

#11200

Donosenje ovakvog zakona je pljacka naroda a ne stvar koja ce uticati na bezbednost.Na zalost to znaju i oni koji su ga predlozili i oni koji ce ga ouglasati. Ima li kraja ovom lopovluku!!!? Vreme je da se ovaj narod digne protiv ovakvih zakona kao sto bi to uradili bilo gde u evropi da im se direktno napadne ionako osiromasen kucni budzet.

(Valje o, 2018-05-13)