Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Quoted post

Alisa

#281 BUS PLUS

2012-03-01 12:16

Mislim da korisnici gradskog ptrevoza koji koriste personalizovane kartice prosto ne trebaju da ih validiraju. Ne vidim razlog, a ni mogućnost da zbog toga budu kažnjeni, jer ne postoji nikakav propis koji se pri tome krši.
Učešće u svim anketama i ispitivanjima je dobrovoljno i anonimno, pa bi trebalo da je tako i sa ispitivanjem opterećenosti gradskog prevoza. Pri tome, svaki korisnik gradskog prevoza može da potvrdi da su sva vozila preopterećena, a da je osnovni problem NEPOŠTOVANJE VOZNOG REDA,jer vozila na stajališta dolaze sa zakašnjenjem od 10 minuta do pola sata u odnosu na zvanično objavljene podatke o vršnom opterećenju linija, odnosno vremenskom periodu između polazaka.
Prema tome, ako hoće da poboljšaju prevoz u GSP za početak neka uvedu redovne polaske vozila. To će sasvim sigurno biti od ogromne koristi. A ako ipak hoće da vrše analizu opterećenosti prevoza, onda neka sve karte, pa i mesečne budu nepersonalizovane, da bi bila isključena mogućnost zloupotrebe, pri čemu izgleda da bi bilo više štete nego koristi od takvog istraživanja kojim se terorišu putnici i kojim im se oduzima vreme (novac).
Korišćenje argumenta da je tako u Evropi je smešno, neka nam prvo obezbede evropski standard, pa onda nek primenjuju evropska pravila. Naravno ako su zasnovana na logici i opravdana.
Interesantno je odakle se uopšte pojavio taj BUS PLUS. Nije valjda da GSP odgovara da deo svojih prihoda usutpi privatnoj firmi?! I do sada je naplaćivan prevoz, pa nije bilo potrebe za bilo čijim posredovanjem.

Odgovori


Gost

#298 Re: BUS PLUS

2012-03-02 22:15:09

#281: Alisa - BUS PLUS

ali kao što rekoh đilas je uveo bus plus kako bi još koji milion ubacio na račune svojih offshore kompanija jer izbori su blizu,a više niko nije za demokrate...