Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Alisa

/ #281 BUS PLUS

2012-03-01 12:16

Mislim da korisnici gradskog ptrevoza koji koriste personalizovane kartice prosto ne trebaju da ih validiraju. Ne vidim razlog, a ni mogućnost da zbog toga budu kažnjeni, jer ne postoji nikakav propis koji se pri tome krši.
Učešće u svim anketama i ispitivanjima je dobrovoljno i anonimno, pa bi trebalo da je tako i sa ispitivanjem opterećenosti gradskog prevoza. Pri tome, svaki korisnik gradskog prevoza može da potvrdi da su sva vozila preopterećena, a da je osnovni problem NEPOŠTOVANJE VOZNOG REDA,jer vozila na stajališta dolaze sa zakašnjenjem od 10 minuta do pola sata u odnosu na zvanično objavljene podatke o vršnom opterećenju linija, odnosno vremenskom periodu između polazaka.
Prema tome, ako hoće da poboljšaju prevoz u GSP za početak neka uvedu redovne polaske vozila. To će sasvim sigurno biti od ogromne koristi. A ako ipak hoće da vrše analizu opterećenosti prevoza, onda neka sve karte, pa i mesečne budu nepersonalizovane, da bi bila isključena mogućnost zloupotrebe, pri čemu izgleda da bi bilo više štete nego koristi od takvog istraživanja kojim se terorišu putnici i kojim im se oduzima vreme (novac).
Korišćenje argumenta da je tako u Evropi je smešno, neka nam prvo obezbede evropski standard, pa onda nek primenjuju evropska pravila. Naravno ako su zasnovana na logici i opravdana.
Interesantno je odakle se uopšte pojavio taj BUS PLUS. Nije valjda da GSP odgovara da deo svojih prihoda usutpi privatnoj firmi?! I do sada je naplaćivan prevoz, pa nije bilo potrebe za bilo čijim posredovanjem.