POTPISI STUDENATA PO STAROM PROGRAMU KOJIMA JE POTREBNO PRODUŽENJE STUDIRANJA

Quoted post


Gost

#2104

2016-05-04 14:12

Ne razumem ove samoljupce:svi smo se ovde okupili radi njihovih interesa i naravno da je neophodno da se oni vredni(a opet stari kao i svi ostali ovde) ograde od ostalih! Destruktivni raskol koji(svesno) unose i nemir koji za sobom ostavljaju je "samo njihovo mišljenje". Čudo da tako vredni nisu do sada završili nego su se pomešali sa nama užasnim i strašnim kojima je ostalo, zamislite,  više od 1-og ispita!(da,da naspram njih  vi sa 2 ste oličenje lenjosti  i vi sa visokim prosekom takođe!) 

Pokretači sa g-đom Lidijom se polomiše da sve urade kako treba pri tom saginju glavu u ime svih nas, trpe koje-kakve uvrede i poniženja u ime svih nas samo zato što traže ono što nam po zakonu i pripada! Kako, uostalom, ne shvataju da je stvar principa da po kom si zakonu upisao da po tom i završiš(ukoliko se po sopstvenoj volji ne odluče za prebacivanje), ama da su i na toj "drugoj godini"?

Svi smo jednaki i nema nikakvih podela".

Ujedinjeni možemo sve(ili bar mnogo više nego raslojavanjem po raznoraznim osnovama)! Manite se licitiranja, kalkulacija umirivanja sopstvene neuroze na račun ostalih.

Nisu ovde ljudi lenji:većinom su se u ovoj situaciji zatekli zbog silnih problema:zdravstvenih, ekonomskih, porodičnih itd. i uprkos svemu istrajavaju i žele da zavše studije! 

"Svi stari studenti su APSOLUTNO ISTI,mi smo se ovdje okupili za najmanji zajednički sadržalac SVIH NAS. Dakle, produženje ili vraćanje prava koja su protivustavno oduzeta SVIMA NAMA."

Odgovori


Gost

#2108 Re:

2016-05-04 15:04:04

#2104: -  

 Ne treba da se pravi razdor i da se stvara negativna atmosfera. Ljudima koji su pokrenuli ovu peticiju svakako hvala, nepošteno je napadati ih, a nerazumno je stvarati i neprijateljski front sa onima koji bi uz odgovarajući trud i razumevanje mogli da pronađu rešenje i da ga uvrste u izmenu ili dopunu zakona. Nismo u srednjem veku da je nemoguće dijalogom postići pozitivan ishod, nije ni ova država toliko necivilizovana uprkos svim okolnostima u kojima se nalazi,  postoje i te kako svesni ljudi kojima nije u interesu nagomilavanje društvene negativnosti i konflikata. Cilj svake napredne države je što više visokoobrazovanog kadra, jer samo takva država može da osigura bolje mesto u svetu i pristup samom poslovnom, kulturnom, ekonomskom i privrednom  tržištu. To je proces koji može da traje i decenijama, ali je zacrtan kao cilj i ostvariv je, praksa je više puta to i dokazala. Demoralisanje studenata koji su na pragu diplome ili koji su otvorili vrata u buduće društvo akademskih građana (nebitno na kom su stepenu doživeli trenutnu stagnaciju) isto je što i zatvoriti put razvoja sopstvenoj državi i staviti je u kulturnu,  privrednu, tehničku i tehnološku izolaciju. Ekonomska situacija jeste teška, ali ne treba je dodatno otežavati kroz naduvavanje problema koji mogu da se reše, a da niko ne bude oštećen. Do cilja svakako treba stići, a cilj je diploma i saznanje koje je primenjivo u praksi, a koje je moguće ostvariti jedino kroz pošten način sticanja ocena, kao garancije za neki budući kvalitetan radni kadar u zemlji ili inostranstvu. Nije pravedno ni kolege koji su na privatnim fakultetima potcenjivati, jer isto kao i na državnim fakultetima postoje oni koji na pošten način stiču diplome, gde je zaposlen isto tako kvalitetan predavački kadar i gde postoje kvalitetni studijski programi, raslojavanje i podele su primitivne reakcije na nemoć prilikom rešavanja određenog problema, a nesolidasnost kao prateća pojava ovakvih situacija je osobina društvene neosvešćenosti. U državi u kojoj još uvek nije rešen problem korupcije,  izopštavati ljude iz sistema obrazovanja, kroz svaranje otežavajućih uslova za nastavak obrazovanja, jer je sigurno da oni koji se danas nalaze u ovoj poziciji i koji na regularan način traže povoljno rešenje, sigurno da ne učestvuju u kriminalizaciji obrazovnog sistema, dovešće do otpora masa i nepotrebnih zastoja u napretku društva.  Nalazimo se u lošoj situaciji, nemojmo stvarati još lošiju, pronađimo rešenje, ne traži se "hleb", traži se samo uslov da se pošteno završi studiranje po uslovima kada je upisano, da bi se u nekom daljem periodu taj "hleb" mogao da zaradi, niko ne zahteva ni jeftinije, niko ne zahteva ni olakšiće u gradivu, samo da se ne organičava rok zbog svih onih kasnijih otežavajućih okolnosti koje zaista postoje. I nije bitno koliko je ko dugo studirao, već šta je neko i koliko naučio, i koliko je spreman da kvalitetno primeni u praksi, unapređujući društvo i stvarajući proizvod.


Gost

#2109 Re:

2016-05-04 15:07:24

#2104: -  

 Ne znam sta znaci ovaj prvi pasus? 

Moguce je da je moj tekst malo pogresno protumacen. Ko je to samoljubac , ko vredan , a ko lenj? 

Ja sam samo rekao da se iz svake situacije mora izvuci maksimum! Ako to nije generalno produzenje , onda da se bar pregovara za nesto sto se moze dobiti. Bolje i ista nego nista! 

Mozda si bas ti od onih: " ako ne moze meni , e nece onda nikome" ? 

Sve u svemu , nas sistem svakako u ovom trenutku nicim ne razdvaja. 

Takodje , ako budu trebale da se daju pare za advokata , ili da se izadje na ulicu , ja cu biti tu. Nadam se da ces i ti! Iako me iskustvo uci drugacije.