Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


Gost

/ #292

2012-03-02 11:55

Dopis za BUSPLUS

Poštovani,

uvek kada pomislim da se na ovim našim prostorima ne može ništa gluplje smisliti od strane onih što "brinu" o opštenarodnoj sreći, realnost me demantuje, kao i ovaj put dok čitam ova nova pravila ponašanja koja ste nam nametnuli kao korisnicima gradskog prevoza u Beogradu.

Ne ulazeći na koji način i po čijoj "preporuci" ste dobili ovaj unosan posao od gradskih vlasti, iskreno me interesuje da li je neko uopšte razmišljao o konceptu mesečnih pretplatnih karata i njihovoj osnovnoj prednostu u odnosu na ostale oblike karata koja se sastoji u tome da važe za neograničen broj vožnji i da se ne moraju poništavati nakon ulaska u vozilo.

Sistemom koji vi implementirate, ceo koncept mesečnih karata se dovodi u pitanje, jer nam namećete nepotrebno maltretiranje validacije mesečnih personalizovanih karata, bez obzira što takvi putnici već imaju unapred plaćene vožnje za mesec u kojem ih koriste.

Da li ste razmišljali o gužvama koje će se stvoriti oko uređaja za validaciju, o mogućnosti da neko od putnika, naročito naših starijih sugrađana, možda slučajno ispistiti personalizovanu karticu, itd...

Očigledno niste jer ovakvu glupost ne bi ste smislili, ili je možda svo ovo zamešateljstvo autorsko delo nekog od vaših "stručnjaka" sa nekom od hibridnih kvalifikacija stečenom na nekom dopisnom stranom univerzitetu sa lokalnom ispostavom u Beogradu po sistemu "Copy" & "Paste". Jedno je sigurno, a to je da ovo ne bi smislio neko od naših saobraćajnih inženjera jer bi uvažio lokalne specifičnosti pod kojima sistem treba da se implementira.

Sve ovo čime ste nas "usrećili" možda perfektno funkcioniše u Norveškoj ili Švedskoj, gde je stepen popunjenosti vozila gradskog prevoza daleko manji nego kod nas u Beogradu, a da ne govorimo o specifičnom temperamnetu našeg naroda.

Ja lično ću svakog meseca dopunjavati moju presonalizovanu mesečnu kartu za prevoz, ali nemam nameru da je validiram prilikom ulaska u vozilo, jer to smatram nepotrebnim maltretiranjem građana koji su prevoz platili i takvim postupkom ne čine nikakvu štetu gradskom saobraćajnom preduzeću.

Želeo bih da apelujem na vas i na vaše "mudre" menadžere koji očigledno nisu korisnici gradskog prevoza, da se prizovu pameti i da ovu glupost ukinu što je moguće pre na dobrobit sviih nas koji moramo da koristimo gradski prevoz svakog dana !!!!!

Sa poštovanjem,

Vladimir Kovačević