Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


Gost

/ #247

2012-02-18 04:48

Kod nas je logika nešto nerazumljivo. Imam "besplatnu" vožnju cele godine (preko 65), ali sam morao da kupim legitimaciju i uplatim 400 dinara. Pored toga, svaki put moram da overim "besplatnu" vožnju, pod pretnjom visoke kazne(!?). Kad je već besplatna, zar nisam mogao da dokažem godine ličnom kartom, za koju sam morao da priložim validna dokumenta? Logično.
Nešto razmišljam, bilo bi nam daleko bolje da su umesto ovih busplus zajebancija zamenili krševe od tramvaja i autobusa (nema grejanja, ne otvaraju se vrata, a neka se i ne zatvaraju, sedišta bože sačuvaj...), a i ponekod privatnog vozača (koji kao da vozi ugalj ili krompire, a ne ljude). Šta mi znači SMS, koji ću morati da platim, kad mi bus (recimo 89) stiže za 20 minuta? Pa i kada dođe, veliki je rizik ući i izaći iz prevoza, ovih dana.
Logika (njihov izgovor) - bolji prevoz je proizašla iz logike - uzeti što više novaca, a kvalitet prevoza ostaje isti.
Za mene je logičnije da svi plaćaju istu cenu prevoza, ili da niko ne plaća. Gde god ima privilegovanih grupa, ima i mahinacija, jedni plaćaju za druge. Sećam se nocilaca "spomenice 1941." i narodnih heroja. Koje su to bile privilegije, jedino što se nisu vozili vozilima GSP.