Logoped u svakom vrticu u celoj Srbiji!


Gost

/ #18

2016-04-23 18:34

Govorni razvoj je vazan za celokupan razvoj decije licnosti. Kao i psihomotorni razvoj, stvaralacke potencijale deteta na visem nivou, perceptivne , socijalne, intelektualne i sposobnosti logickog misljenja, shvatanja transcedentnosti itd.  Da bi dete shvatilo znacajnost prostornog, vremenskog odnosa i shvatilo objekt  u kojem zivi, shvatanje slobode , sa ciljem stvaranja uslova za shvatanje svoje prirode koja jeste to sto jeste,   neophodno je raditi individualnim nacinom rada sa svakim detetom radi otkrivanja pojediih spoljnih rizika koje ometaju dete u sazrevanju. Kao i ranog shvatanja objekta vremena, prostorno licnosnog odnosa i otkrivanja sopstvene vremenske dimenzije na najranijem uzrastu a sve u interesu deteta. Pre svega,  sagledavanjem  svoje celokupne licnosti i svojih mogucnosti, i shvatanja svojih  stvarnih mogucnosti. Jako je vazno da  se individualnim radom sa detetom  otkriju spoljni  faktori ometanja decijeg razvoja i ometanja razvoja celokupne  njegove licnosti, sa ciljem da dete stekne uvidjanje da postoji kretanje, kao osnovna zivotna potreba, kao osnova za sticanje svoje autonomnosti, shvatanja sebe u miljeu svakodnevnog kretanja. Smatram da je vazno postojati individualni rad sa decom na podizanju govornog razvoja dece jer on utice na mnogo sire oblasti celokupnog razvoja deteta. Sto bi  imalo znacaja da dete shvati  prostorno vremenske odnose stvarnosti transparentno na najranijem uzrastu i sticala bi se  zastita tokom  zrenja i sazrevanja deteta. Zadovoljenje potrebe za ovakvom vrstom pripreme deteta za zivot pre svega je neophodna pruzanjem govrno jezickih tretmana a u cilju izgradnje deteta kao nedeljive licnosti. Jako je vazno shvatiti pojam podeljenosti i nepodeljenosti. Podeljenost postoji i svako je dozivljava na sopsteveni nacin. Nepodeljenost licnosti utice da se dete razvije u svoje Jeste to sto Jeste bez ometajucih faktora rizika za detetovo zdravlje pre svega. Govorni razvoj je siroka oblast koja utice na razvoj unutrasnjih struktura decijeg razvoja. Govorni razvoj utice i na razvoj umnih sposobnosti  i izgradnje Vredosti misljenja, i pre svega utice na organizaciju zivota.