Peticija za osnivanje zakona "Aleksin zakon"


Gost

/ #1775

2016-01-14 19:35

Razlicitost i posebnost je osobina koja spaja ljude, posebnost i razlicitost su ljudske vrednosti ,kullturno istorijske vrednosti i vrline naroda i ljudi. Pravo na ocuvanje , negovanje, razvoj, odrzavanje i pravna vidljivost svoje razlicitosti i posebnosti je teznja sviju nas na celoj planeti. Razlicitost kulture, jezika, govora, razvoja licnosti, sopstvenog identiteta i integriteta, svog sopstvenog unutrasnjeg bica, duhovnosti su osnovne istorijsko kulturne vrednosti jednog naroda i uopste svih ljudi i naroda na planeti. Izgradnja licnosti deteta se razvija u okviru drzave i naroda u kome zivi. Pravo je svakog pojedinca na slobodni individualni razvoj u okviru svojih mogucnosti. Dete se razvija i razvice se u sopstvenu samosvesnu licnost samo ako tezi svojijm zdravim izborom od mnogo mogucnosti koje nudi cela planeta bez uplitanja spoljnih faktora koji bi ugrozavali integritet i identitet i pravo na sopstveni razoj deteta. Porodica kao zajednica u kojoj se dete razvija i zivi morala bi ukazati detetu na mogucnosti svakog deteta iz svog sopstvenog iskustva istorijskog koje nosi u svom unutrasnjem bicu, okolnosti, moguce rizike i posledice i odvojiti dete, u cilju ocuvanja njegovog psihofizickog zdravlja. Svako dete je individua i bice za sebe, razvija se prema svojim mogucnostima i potrebama, naravno ne treba dovodit u pitanje mogucnosti dece jer su sva razlicita i individualna. Odnos deteta prema sistemu ne bi smeo biti izgradjen iniciranom omnipotencijom ili tipicnim martirizmom dece. Porodica je ta koja ukazuje detetu da postoje puno razlicitih podsistema i sistema vrednosti, da misljenje ljudi tezi promenama i menjanju u cilju izgradnje vece i vise vrednosti istih od one koje trenutno imaju. Da skola kao sistem vrednosti nije sigurna ruka prijateljsta, zdravlja deteta i kulturno istorijskog napretka kroz ucenje i obrazovanje. Da institucije od kojih se misli traziti ikakva pomoc u sprecavanju nedozvoljenih radnji dece i profesora, sa povecanim nadzorom ili pojacanom kontrolom nece pruziti spokojstvo i toplu ruku prijateljstva i srdacnosti detetu. Porodica bi trebalo da ukaze detetu od mogucih opasnosti po zdravlje deteta, pre svega upucivanjem kroz izbor prijatelja u kome ce biti prihvaceno i koje ce pozitivno delovati na razvoj njegovih individualnih mogucnosti i pre svega interesovanja koja ce uticati na razvijanje sposobnosti za specificna zanimanja. Svi smo razliciti, od razlicitih porodica, razlicite prirode, unutrasnjeg bica. Kao takvi nosimo svoju sopstvenu prirodu. Ali da bismo je ocuvali, i razvili vodjeni pozitivnim duhom i sopstvenim istorijskim iskustvom teznja porodice je da zastiti svoje dete od rizika, ne prepustati ga izboru ulice i skole na ulici, ili unapred stvarane grupacije dece od strane lokalnih organa. Svi smo razliciti i nikad ne mozemo i necemo biti i postati isti. I tako je i ovde i svuda u svetu, nakordjababa i nakordjadeda su iz razlicitih porodica, ali i njihovi potomci, praunuci stvaraju zajednicu sa izabranicama iz razlicite familije i porodice kao i praunuka koja stice porodicu sklapanjem braka sa izabranikom, stvarajuci novu zajednicu i decu koja su razlicita iz razlicitih porodica, svi kurajberi su iz razlicitih porodica, podrucja zemlje, i njihov antropomorfizam je razlicit. I ne smemo ni misliti, niti zakljucivati pogresno. Polazeci od te nejednakosti i razlicitosti a ona se stice zakonima prirode, nejednakost i razlicitost nas je ucinila da neko nastane od duha, neko od Boga, neko je nastao od Satane, neko je nastao od ideologije, neko je nastao od svoje vere, neko je nastao od reci, neko je nastao slucajno, neko je nastao namerno, neko je nastao od bozijih dela i bozijih udaraca zadajuci nejacima, neko je nastao od materije, neko je nastao od novca, neko od politike,neko je nastao evolucijom od majmuna, neko je nastao od zivotinje, neko je nastao od zakletve, neko od amaneta, neko od neba, neko od zemlje i njive koja je hranila porodicu,neko od obicnog urina, neko od nauke, neko je nastao verom u svoje pretke, neko od svojih roditelja...Na osnovu supstancije postanka i mogucnosti porodice, lokalni organi u svakom gradu i politicari u mestu formiraju grupe dece koja su faktor ili moguci faktor ometanja nekih od deteta. Dovodi se u pitanje zakon. Da li ce se stvarati mehanizmi koji ce stititi decu ,svu decu ove zemlje. Uvek ce postojati privilegovane dece, koju ce sistem stititi i podrzavati, a bozje udarce ce trpeti i primati ona deca koju ce unapred izabrati. Zakon ce stititi povratnim mehanizmom decu i profesore koji su pocinili nezakonite radnje prema konkretno ovom detetu. Stitice u buduce institucije koje nisu reagovale zakonskim sredstvima,kao i njihovu decu, biolosku decu od profesora od kojih je dete trpelo udarce, kao i biolosku decu politicara u lokalnim organima koji su radnjama necinjnja i cinjenja inicirali dogadjaj kao i buduce lokaliste i politicare i njihove porodice. Razlicitost se cuva kroz posebno obrazovanje, kroz poseban program dece i interesovanja dece, kroz poseban pristup svakom detetu kao individui, kroz razlicite postavljene uglove posmatranja deteta iz perspektive da bude zdravo u sredini u kojoj zivi odvojeno od faktora koji ugrozavaju njegovu licnost i bezbednost. A tih faktora ima svuda, pocev od skole koja ne pruza sigurnost detetu, preko lokalnih organa i centara za socijalni rad , sudstva, policije,pruzanje zdravstvenih usluga detetu koji su samo formalno slovo na papiru zakona. A stvarnost je surova...